سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کارشناسی تکنولوژی و گروه های درسی آموزش و پرورش فلاورجان

 



 


تا کنون به این فکر کرده اید که انسان ها اولیه چگونه می زیسته اند ؟ یا اینکه در5/5 میلیون سال قبل که هیچ تمدن و فرهنگی بین بشر وجود نداشته انسان ها برای رفع نیاز های اولیه شان چکار می کرد نحوه تامین غذا شکار و به چه صورت بوده است ؟ و از همه مهمتر چه چیزهایی موجب پیشرفت انسان و نزدیک شدن به تمدن امروزی شده است


 



 



 


شبکه تلوزیونی بی بی سی به همه این سوال ها و دهها سوال دیگر مستند پاسخ داده است. در این مستند دیدنی که با استناد به مدارک باستان شناسی و تاریخی که از قاره های مختلف و فسیل های کشف شده استراج شده ساخته شده است شما را به سفری چند روزه پیش انسان های نخستین می برد


 



 



 


در این مجموعه که به صورت کاملا شبیه سازی شده می باشد شما کاملا احساس می کنید که در کنار این انسان ها قرار دارید و با زندگی جنگ ها و شکار های آنها به صورت لحظه به لحظه همراه خواهید بود


 



 



 


دیدن این مستند جذاب را به تمامی علاقه مندان به تاریخ کهن پیشنهاد می کنم


نوشته شده در  پنج شنبه 89/5/21ساعت  10:21 صبح  توسط  
  نظرات دیگران()


بدون برنامه Word 2007، فایلهای DOCX را بخوانید (شماره1162)



 


منبع: detour2006


 


میتوانید یک DOCX ریدر از اینترنت اکسپلورر یا هر برنامه ویرایش متنی همچون NOTE PAD بسازید. برای این کار سه مرحله زیر را دنبال نمائید:


 


 


 


پسوند فایل DOCX را به .zip تبدیل نمائید(.docx را به .zip تبدیل نمائید)


 


با یک ابزار فایلهای زیپ همچون Winzip محتویات فایل را Extract کنید.


 


پوشه ای با نام word را در فایل extract شده بیابید و آنرا باز کنید. اگر فایل DOCX حاوی جدول و یا تصویر بوده باشد، پوشه ای به نام media را هم خواهید یافت.


 


حال در پوشه word فایلی به نام document حاوی نوشته های آن فایل میباشد. فایل شما آماده خوانده شدن است!


نوشته شده در  پنج شنبه 89/5/21ساعت  10:21 صبح  توسط  
  نظرات دیگران()


حل مشکلات آفیس2007 (شماره 1163)



 


منبع: detour2006


 


1.عدم support زبان فارسی.


 


 


 


2. فونتهای نه چندان دلپذیر.


 


 


 


3.جمله بندی مرکب دوزبانی انگلیسی و فارسی امکان ناپذیراست.


 


 


 


4.امکاناتی که برای زبان فارسی در office2003بود؛ از جمله غلط گیر املایی و اینترفیس فارسی و … دیگر وجودندارد.


 


 


 


     برای حل این مشکلات ایتدا Ms word2007 را باز نمایید،و کلید F12 را بزنید و در کادر مقابل save as type…شما word97-2003را بدهید و آن را در desktop ذخیره بنمایید.سپس بر روی المان دایره ای رنگ مزین به لوگوی آفیس در بالا و سمت چپ کلیک کنید و word option را کلیک کنیدو به تب advanced بروید ودر قسمت show document contentروبروی numeral شما contextرا برگزینیدو سپس ok را کلیک بنماید.حالا برای اجرای ورد باید از قسمت desktopبر روی doc1کلیک نمایید(این فایل مانند یک میانبر است برای اجرای ورد) حالا شما امکانات و هسته ی 2007را با پشتیبانی زبان فارسی و امکانات نسخه پیشین در اختیار دارید. البته شما میتوانید این فایل را renameنمایید. یادتان باشد شما اسناد ایجادی را در یک فایل دیگر ذخیره کنید و بعد از ذخیره با یک نام جدید شما هنگام خروج روی NO کلیک نمایید.


نوشته شده در  پنج شنبه 89/5/21ساعت  10:21 صبح  توسط  
  نظرات دیگران()


دیکته گفتن به کامپیوتر با استفاده از نرم افزار آفیس (شماره 1164)



 


 


 


منبع: پارسی فروم - detour2006


 


قصد دارم ترفندی جذاب را به شما معرفی کنم که با استفاده از آن میتوانید از طریق نرم افزار Microsoft Word به کامپیوترتان دیکته بگویید! بدین صورت که شما با استفاده از میکروفون کامپیوتر ، متون خود را میخوانید و آفیس فرمانبردار آنها را برای شما مینویسد.


 


برای استفاده از این بخش:ابتدا نرم افزار Microsoft Office Word را اجرا کنید. در صورتی که از آفیس XP استفاده میکنید از منوی Format و اگر آفیس شما 2003 است از منوی Tools بر روی Speech کلیک کنید.سپس از شما CD آفیس خواسته میشود که با قرار دادن ان میتوانید Speech recognition را نصب نمایید.پس از طی مراحل نصب ، شما میتوانید به صورت اختیاری و با استفاده از قابلیت های فوق العاده آفیس از طریق میکروفون کار خود را تست کنید ، کلمات را بخوانید و در این میان انگلیسی خود را تقویت کنید.پس از مشاهده فیلم آموزشی برای استفاده از قابلیت دیکته در تولباری که ایجاد میگردد بر روی گزینه Dictation و یا Voice Command کلیک کنید. با اندکی تمرین میتوانید که در این بخش مهارت کافی را کسب کنید.لازم به ذکر است که استفاده از این بخش تنها به زبان انگلسی امکان پذیر است و برای دیکته گویی باید کلمات را به صورت دقیق و با تلفظ صحیح بیان نمایید.


نوشته شده در  پنج شنبه 89/5/21ساعت  10:21 صبح  توسط  
  نظرات دیگران()


اجرای بازی پلی استیشن در کامپیوتر (شماره 1171)



 


اجرای بازی پلی استیشن در کامپیوتر (شماره 1171)


 


منبع: 4download


 


تا به حال نرم افزارهای گوناگونی برای این کار تولید شده اند که هیچکدام موفقیتی جالب کسب نکرده اند. ولی شبیه ساز PCSX2 کاملترین و قدرتمند ترین و سریعترین این سری از نرم افزارها است که به صورت رایگان انتشار می یابد و با داشتن پلاگین های متعدد و کاربردی که کمک بسیاری به نحوه اجرای بازی های پلی استیشن در کامپیوتر می کند. شما با استفاده از این برنامه می توانید اکثر بازی های پلی استیشن 2 را در این کامپیوتر خود اجرا نمائید. این نرم افزار توسط بهترین متخصصان موجود در این زمینه تهیه شده که به صورت مداوم در حال گسترش و هرچه قدرتمندتر کردن این نرم افزار شبیه ساز هستند.


 


شما می توانید با مراجعه به این سایت از نسخه های بروز شده پلاگین ها و نرم افزار استفاده نمایید. تا این زمان آخرین نسخه موجود ورژن 0.9.1 می باشد . برای استفاده از این نرم افزار , پس از نصب برنامه نیاز به جایگزین کردن فایل BIOS نرم افزار در دایرکتوری نصب شده دارید و می توانید پلاگین های موجود را نیز در پوشه پلاگین کپی کرده و سپس برای اعمال تغییرات لازم مانند عکس زیر اقدام نمایید.

برای تنظیمات دیگر شما می توانید از قسمت راهنمایی سایت سازنده به زبان فارسی کمک بگیرد.
Setup + Plugins +Bios دانلود:

http://rapidshare.com/files/110117568/PCSX2.v.0.9.1.rar


نوشته شده در  پنج شنبه 89/5/21ساعت  10:21 صبح  توسط  
  نظرات دیگران()

<   <<   6   7   8   9      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
انیمیشن تابش آلفا ، بتا و گاما
[عناوین آرشیوشده]